Yeni Başlayanlar Olarak Python'da Ustalaşmak

Admin

Administrator
Yönetici
Şu anda pratik olarak bilgisayar sistemleri kullanılarak yapılan her şey. Bilgisayar sistemleri tasarım, ilaç, taşımacılık ve şirket gibi alanlarda önemli bir işlev görmektedir. Bu nedenle, insanlar ve cihazlar arasında bir bağlantı görevi gördükleri için program dilleri hakkında büyük bir anlayışa sahip olmak oldukça gereklidir. Şu anda C ++, Java, Ruby vb. Gibi birçok program dili olmasına rağmen. Python şüphesiz sadeliği nedeniyle diğerlerine kıyasla en iyi acemi hoş dildir. Bu nedenle, bu makalede, bir aceminin Python yeteneklerini geliştirmek için yapabileceği 4 kolay ama eğlenceli ve yenilikçi Python işini gözden geçirmek istiyorum.

1. BMI Hesaplayıcısı
Bu iş, bireysel girdilerin ve koşullu bildirimlerin alınmasını içerir. Başlamak için, aşağıda geliştirmemiz gerekenlere bir göz atalım. Vücut Kitle İndeksi (BMI), bir yetişkinin vücudundaki vücut yağını belirlemek için kullanılır. Bir yükselme yerleşmek ile bölme bir kitle tarafından belirlenmiş oldu. Matematiksel formül ile uyumludur.
BMI rack up one'ın ağırlık durumuna uygun olarak atışa uygun olarak sınıflandırılabilir.
Bit işimizi gerçekleştirmek için büyük olasılıkla biz ne kadar burada.

(Metre) (kg / s) kullanıcının ağırlık ve yükseklik gibi çok az vardır.
Buna uyarak, belirlenen BMI değerini (bu değeri 3 ondalık basamağa yuvarladığınızdan emin olun) ağırlık koşulu ile birlikte gösterme olasılığımız daha yüksektir.
Örneğin, kullanıcının bmı'sinin 19.234'e eşdeğer olduğunu belirtelim. Bundan sonra bu mesajı yayınlamalısınız. " Vki'niz 19.234. Tipik sınıflandırmadan geliyorsun."
Bu iş diğerlerine kıyasla nispeten daha basit olduğundan, bunu kendiniz yapmanızı ve bundan sonra aşağıda listelenen örnek servis koduna bir göz atmanızı öneririm.
2. Sayı Düşünme Video oyunu
İşte bu kolay video oyununda olan şey. Rakibiniz (Bilgisayar sistemi) 1 ile 10 arasında bir sayı düşünür. Düzgün belirli sayıda varsayım 3 ihtimal var. 3 denemeden çok daha az bir sürede uygun sayıyı varsayabilirseniz, video oyununu kazanmışsınızdır. Yoksa döktün. Bu, bu video oyununun arkasındaki açılış konuşması.

Olayları/ sorunları, video oyunu olması ile uyumlu olarak, gerektiği :-

Python'un rasgele koleksiyonunu kullanabilirsiniz (Hile numarasını tutmak için)
Oyuncuya uygun sayıyı varsaymak için en uygun 3 olasılık sağlanmalıdır.
Oyuncunun varsayımı, bu programdan sonra hile numarasından daha yüksekse, "Lütfen bir kez daha deneyin. Hile numarası X'e kıyasla çok daha az ". Ayrıca, oyuncu uygun sayıya kıyasla çok daha az bir şeye girerse, bundan sonra yayınlaması gerekir " Lütfen bir kez daha deneyin. Hile numarası X'ten daha yüksektir "(‘X' in birey tarafından girilen sayıyı ima ettiğini unutmayın), Eğer birey hala tüm 3 olasılıklarını tüketmediyse, bundan sonra program oyuncudan başka bir girdi istemelidir.
Oyun, etkin 3 denemede sayıyı doğru bir şekilde tahmin etme yeteneğine sahipse, bundan sonra bu düzenlemeyi yayınlamanız ve programı sonlandırmanız gerekir. "Kazandın!. Hile numarası Y idi "("Y" nin hile numarasını ima ettiğini unutmayın)
Ne yazık ki, oyuncu etkinleştirilen 3 denemeden sonra uygun sayıyı kabul edemediyse, programı yayınlamanız ve sonlandırmanız gerekir.
İşte bunu düzeltmek için bestelediğim kod. Örnek servis kodunu izlemeden önce kendiniz bir çekim yapmanızı öneririm. (Programı benimkine kıyasla çok daha az kod satırında oluşturabilirseniz, bana bildirin)
3. Kağıt Makası Sallayın
Birçoğumuz bu konuda oldukça bilgili olduğumuzdan, bu video oyunuyla ilgili sizi ayrıntılı olarak açıklamama gerek olmadığına inanmıyorum. Video oyunu 2 arasında oynanır (Kesinlikle 1 oyuncu kesinlikle bilgisayar sistemi olacaktır) ve her oyuncu için 3 seçenek vardır. Kağıt veya makas sallamayı seçebilirsiniz. Bu video oyunu hakkında hiçbir fikriniz yoksa, daha önce devam eden ek bilgiler hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen bu bağlantıya gidin. (https://wrpsa.com/the-official-rules-of-rock-paper-scissors /)

Olayları/ sorunları, video oyunu olması ile uyumlu olarak, gerektiği :-

Python'un keyfi koleksiyonunu kullanabilirsiniz. (Bilgisayarın seçeneklerini korumak için)
Bireysel girdiyi alın. (kullanıcının seçeneği)
Hem bilgisayar sisteminin hem de bireyin seçeneklerini gösterecek bir çalışma geliştirildiğinden emin olun.
Durum no. 1: - Hem bilgisayar sistemi hem de birey aynı şeyi seçtiyse
seçim
bundan sonra, program "Bu bir bağlantı" yayınlamalıdır. "
Durum no. 2: - Eğer kişi video oyununun kurallarına uygun olarak atış kazandıysa, o programdan sonra "Kazandınız" ı yayınlamalıdır. "
Durum no. 3: - Eğer kişi video oyunu kurallarına uygun olarak atış yaptıysa, o programdan sonra "Siz döktünüz. "
Durum no 4: - Birey meşru bir duruma girmezse
seçim
bundan sonra program bu düzenlemeyi yayınlamalıdır. " Lütfen meşru bir işe gir
seçim
! "
Bir yuvarlama bittiğinde, program bireye video oyununu bir kez daha oynamak isteyip istemediğini sormalıdır. yanıt ‘evet' ise, aynı yordamı çoğaltın. Aksi takdirde programı sonlandırın.
Düşünülmesi gereken benzersiz bir nokta: - Büyük harf kullanımı sorun olmamalı. Bu, eğer birey ‘rock' seçeneğini [‘Rock' / ‘RoCK' / ‘rocK' olarak girerse, ...] programın girişi ‘rock' olarak belirleme yeteneğine sahip olması gerektiği anlamına gelir.
4. MCQ Testi Video oyunu
Son olarak, verimliliğimize uygun olarak bizi niteleyen küçük bir MCQ video oyunu oluşturmaya çalışmamız muhtemeldir. Başlamak için bazı örnek kaygılar üretmeliyiz. Aşağıda, bu iş için ürettiğim 5 örnek kaygı var. (Oldukça basit olduklarını anlıyorum 🙄)

question_1 = "'1) 4 + 2 nedir?
a) 10
b) 6
c) 9
'''
question_2 = "'2) 4 * 2 nedir?
a) 8
b) 6
c) 9
'''
question_3 = "'3) 4 ** 2 nedir?
a) 10
b) 6
c) 16
'''
question_4= "'4) 4/2 nedir?
a) 2
b) 6
c) 9
'''
question_5 = "'5) % 4 2 nedir?
a) 10
b) 6
c) 0
'''

Büyük olasılıkla biz burada ne var.

Bireye her 5 endişeyi birer birer sağlamalıyız. Aşağıdaki endişeye devam etmeden önce, bireysel girdilerle ilgili endişe için kullanıcının yanıtını almalıyız.
Bireyin [‘a', ‘b' veya ‘c'] 'ye girmesini sağlamalıyız. Bu, bireyin başka bir şey girmesi durumunda, bireyi sağlanan 3 seçenekten sadece birine girmesi için bilgilendirmemiz gerektiği anlamına gelir.

Bundan sonra, bireysel girdileri bir listede tutmalıyız. Ayrıca, uygun yanıtları farklı bir listede tutmalıyız.
Birey tüm 5 endişeye cevap verdiğinde, son rafı bir bölüm olarak sonuçlandırmalıyız.
Hepsi uygun, ondan sonra. Keşke bundan bir şey keşfetseydin. Bu makale ve önemli önerileriniz hakkında ne düşündüğünüzü not ederseniz çok değer veririm, çünkü bu benim ilk mesajım. Bir sonraki yazımda "Python kullanarak sıkıcı şeyleri otomatikleştirmek" konusunu tartışmaktan çok heyecanlıyım. Bu nedenle, bunun gibi yüksek kaliteli web içeriğini daha fazla görmek için me on Aracına uyduğunuzdan emin olun. Linkedın'de de benimle iletişime geçmeyi unutmayın.😃
 
Üst