Google için Üst Düzey sayfa SEO Teknikleri

Admin

Administrator
Yönetici
Google'da daha iyi bir konum elde etmek için başlangıçta SEO ile yolculuğunuza başladığınızda, atmanız gereken ilk adım sayfa içi seo'dur.

Bu, seo'daki en önemli eylemlerden sadece bir tanesidir, Sayfa içi SEO bazı durumlarda daha basit olabilir, Ancak bazı yöntemler size Google'da lider bir konum sunmak için çok fazla zaman ve çaba harcayabilir.

Bazı sayfa içi SEO yöntemleri diğerlerine göre daha fazla sonuç sağlar, Ancak göz atma trafiğini artırmak için tüm sayfa içi SEO yöntemleri için geliştirmeniz gerekir.

Sayfa içi SEO, sitenizde SEO için geliştirmek için yaptığınız her şeydir.

Sayfa içi seo'nun konumunuz üzerinde önemli bir etkisi vardır.

Bazı durumlarda birçok site, Google konumlarını geliştirmek için geri bağlantılara odaklanır, ancak Geri bağlantılar SEO için çok önemlidir.

Bununla birlikte, sitenizin seo'su için bazı değişiklikler yaparak Google konumunuzu önemli ölçüde artırabilirsiniz.

Bu sayfa içi SEO yöntemleri yalnızca Google'da bir konum elde etmenize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda hedef pazara daha fazla değer sunmanıza yardımcı olur.

Google'da daha iyi bir konum elde etmek için kullanabileceğiniz en iyi sayfa içi SEO yöntemlerini keşfedelim.

Dökmeyen web içeriği üretin
Dökmeyen web içeriği uzun bir süre boyunca uygun kalır ve genellikle bir konuyla ilgili özetlenmiş bilgileri içeren uzun biçimli web içeriğidir.

Google, hedef pazar bilgileri ve uygun web içeriği sunan web içeriği yerleştirmek istemektedir.

Yaprak dökmeyen web içeriği üretiyorsanız, büyük olasılıkla Google'ın önde gelen arama sonuçları sayfasında sıralanır.

Çevrimiçi arama motorları, uzun vadede uygun kaldığı için dökmeyen web içeriğine değer.

Yaprak dökmeyen web içeriği üretmek daha fazla çaba ve zaman alabilir. Ancak, Google'ın önde gelen arama sonuçları sayfasına yerleştirmek istiyorsanız, Google'a yerleştirmek için yaprak dökmeyen web içeriği oluşturmanız gerekir.

tüm sistemlerde her gün 4.4 milyon yeni makale yayınlanıyor, Ancak sorun birçok sitenin web içeriği üretmesi ve bunu görmezden gelmesi.

Güncelliğini yitirir ve Google bunu konumdan kaldırır, Bu nedenle web içeriğinizi yükseltmemeniz nedeniyle çok sayıda trafiği kaçırdınız.

Birçok site daha fazla web içeriği üretmeye odaklanır, daha fazla web içeriği üretmek bir avantajdır, Ancak web içeriğinizin yüksek kalitesine odaklanmanız gerekir.

Günde 2 500 kelimelik makale yayınlarsanız ve web içeriğiniz, özetlenen ve güncellenen yaprak dökmeyen web içeriğiyle karşılaştırıldığında çok fazla değer sunmazsa.

Google, ziyaretçiye çok fazla değer sunduğundan, büyük olasılıkla yaprak dökmeyen web içeriği yerleştirecektir.

Yaprak dökmeyen web içeriğini nasıl üretebilirsiniz?

Dökmeyen web içeriği oluşturmak ve web içeriğinizin yüksek kalitesini artırmak için en iyi yöntemlerden birkaçı.

Bir konuyla ilgili araştırma çalışması
Belirli bir konuda web içeriği üretiyorsanız, bundan sonra bu konuyu tam olarak anladığınızdan emin olun, böylece ziyaretçiniz için de tartışabilirsiniz.

Bir konuyu araştırırken, önce bu konuya google'da göz atmanız ve diğer çeşitli sitelerin bu konuyu tartıştıklarını kontrol etmeniz gerekir.

Rakiplerinize kıyasla farklı web içeriği üretmenize yardımcı olacak ve onlara kıyasla daha fazla değer sunacaksınız.

Diğer çeşitli web sitelerinin web içeriğini kontrol ettiğinizden ve yüksek kalitelerini gördüğünüzden emin olun; Böylece önde gelen arama sonuçları sayfasına yerleştirmek için rakiplerinize kıyasla daha yüksek kalitede web içeriği üretmeniz gerektiğini bilirsiniz.

Zarif kelimeler kullanmayın, kolay kelimelerle tartışın
Birçok kişi web içeriklerinde zarif kelimeler kullanmaya çalışır, böylece hedef pazar bu konu hakkında bilgi sahibi olduklarına inanır.

Bununla birlikte, sorun şu ki, bilmedikleri zarif kelimeler ve jargonlar kullanırsanız, hedef pazar sizi asla ilgilendirmeyecektir.

Neden kesinlikle hedef pazarlar, kolay kavramları çok fazla jargonla tartışan birini ilgilendirsin ki?

Birçok kişi, hedef pazarın bilmesi için karmaşık kavramları basit kelimelerle tartışan sitelere girme olasılığı daha yüksektir.

Zarif kelimeler kullanırsanız ve hedef pazar bunu bilmiyorsa, büyük olasılıkla sitenizi terk edeceklerdir.

Google'a hedef pazarın sitenizi gerçekten tercih etmediğinin bir göstergesini programlar ve sizi göz atma konumuna sürükler.

Araştırma çalışması araştırma araştırmalarını dahil et
Araştırma araştırması araştırması araştırmaları sunmadan beyanda bulunduğunuzda, hedef pazar büyük olasılıkla web içeriğinize güvenmez, Çünkü yalnızca kanıtsız üretim beyanlarısınız.

Beyanlarınızı araştırma araştırması araştırma araştırmalarıyla desteklerseniz, hedef pazar büyük olasılıkla web içeriğinize güvenecektir.

Hedef pazar ile ilgili istatistik ve araştırma araştırma araştırma yaparak size geri bildirir beri site ile ilgili olarak itimat geliştirir.

Eğer insanlar sana güvenebilir eğer, genellikle sorunları için hizmet keşfedin için endişe ederler.

Göz atma trafiğinizi artırır ve Google'a hedef pazarın sitenizde istediklerini elde ettiğini gösterir, Böylece Google büyük olasılıkla arama sonuçları sayfasındaki lider konumunuzu geliştirir.

Web içeriğini uygun bilgilerle yükseltme
Birçok site, web içeriği üretirlerse görevin toplam olduğunu düşünür.

Google'a uzun vadede yer vermek istiyorsanız, eski web içeriğinizi güncellenmiş bilgilerle güncellemeniz gerekir ve Google, web içeriğiniz için sürekli olarak daha fazla değer kattığınızı kabul eder.

Birçok site, web içeriklerini güncellenmiş bilgilerle güncellememesi nedeniyle konumlarını kaybetti.

Web içerik biçimi
Web içeriği üretirken, yalnızca ne sunduğunuzu anlamak değil, aynı zamanda nasıl sunduğunuzu anlamak da önemlidir.

Web içeriği biçimi, web içeriğinizi ziyaretçilerin denetlemesi için basitleştirebilir.

Birçok site hala her paragrafta 12 satır yerleştirir.

Hedef pazar, web içeriğiyle ilgilendiğinde ve metinden şaşkınlık duyduğunda, hedef pazar kontrol etmenin aşırı olduğuna inanır, Bu nedenle hiçbir şeyi kontrol etmezler.

Paragraflarınızı 4 veya 5 satıra ayırmanız gerekir, böylece hedef pazar metinden şaşkına dönmez ve kontrol etmenin daha kolay olduğunu keşfeder.

Siteniz için alıcı geliştirme ekleyin
Bugün, siteniz hala 90'lı bir site gibi görünüyorsa, ne kadar harika web içeriği sunduğunuza ve sunduğunuz değere bakılmaksızın, Google sizi arama sonuçları sayfasına yerleştirmeyecektir.

Google, hedef pazarın alıcı ve kullanımı kolay site geliştirmeye değer olduğunu anlıyor.

Eğer sahip değilseniz, sadece sizi yerleştirmez.

Sitenizi kullanımı kolay hale getirin ve hedef pazar büyük olasılıkla ana sayfanızdan herhangi bir web sayfasına gidebilir.

Sitenizde çok fazla renk tonu kullanmadığınızdan emin olun 2 veya üç renk geliştirin, kullanın ve bu stili tüm web sitelerinizde kullanın.

Sitenizi hem mobil hem de masaüstü bilgisayar kullanıcıları için basitleştirin, böylece herhangi bir gadget türünden sitenizle ilgili herhangi bir sorun yaşamazlar.

Kısa ve kolay URL
URL'nizi kısa ve kontrol edilmesi kolay bir şekilde üretmek, hedef pazarın URL'nizi ilgilendikleri bir internet web sayfasına yönlendirmesine yardımcı olacaktır.

Bu, hedef pazarın siteye girmeden belirli bir web sayfasıyla ilgilenmesini kolaylaştırır.

Hedef pazar, hedef pazar bu URL'yi hızlı bir şekilde akılda tutabildiğinden, çok daha kısa ve okunması kolay bir URL'ye sahip bir site seçer.

Google da bunu garanti edici bir gösterge olarak görüyor ve lider arama sonuçları sayfasında konum elde etme olasılığınızı artırıyor.

Resim optimizasyonu
Resimlerinizi geliştirmek, resimleri önde gelen arama sonuçları sayfasına yerleştirmenize ve resim konumunuzla sitede trafik elde etmenize yardımcı olur.

Resim optimizasyonu, sayfa içi seo'da önemli bir eylemdir.

Bu bit noktalarını uygun yaparsanız, Konumunuzu önemli ölçüde artırabilir.

Hedef anahtar kelimeniz resme aitse, bu anahtar kelimeyi alt resim metninize yerleştirdiğinizden emin olun. Bu, belirli bir anahtar kelimeye yerleştirme fırsatlarınızı artıracaktır.

Sitenize resim göndermeden önce, Yüksek kaliteyi tehlikeye atmadan resim gönder boyutuna basmanız gerekir, böylece büyük resim boyutu sitenizin verimliliğini yavaşlatmaz.

Yüksek kaliteyi tehlikeye atmadan resim gönderme boyutunu azaltmak için TinyPNG gibi ücretsiz cihazları kullanabilirsiniz.

Şema işaretlemesi
Serp'de (çevrimiçi ınternet arama motoru sonuç web sayfaları) gösterdiğiniz ek bilgilere şema işaretlemesi adı verilir.
 
Üst