Cep'niz neden Veri Ambarınızın üzerine kurulmalıdır?

Admin

Administrator
Yönetici
1661373169568.png

Cep'ler veya Müşteri Etkileşim Sistemleri, yıllardır çeşitli dikeylerde ve gelişim aşamalarında farklılık gösteren her tür şirketin temelini oluşturmuştur. Müşteri etkileşimi prosedürleri de aynı şekilde önemli ölçüde gelişmiştir ve pazarlama uzmanları / geliştirme grupları müşterilerini ikna etmek için yeni yöntemler ve ağlar denemektedir. Ak Mantarlar, sürekli değişen bu reklam ortamının ortasında zamanın sınavına dayanmış ve geliştirme / reklam gruplarını her zaman en güncel kalıplarla gün boyu devam ettirecek işlevleri sürekli olarak içermiştir.

CEPs dünyasıyla her şey yolunda mı? Pek sayılmaz! Bu blog sitesinde gerçekleştirdiğimiz toplantılardan edindiğimiz bilgileri 100'den fazla müşteri etkileşim grubuyla paylaşmak istiyoruz. Uyum alanlarında, cep'leri ile karşılaştıkları önemli rahatsızlık faktörlerini ve sorunlarını paketten yeniden düzeltmek için önerdiğimiz hizmeti kapsamlı bir şekilde gözden geçireceğiz.

Pahalı Bilgi Hacmine Dayalı Fiyatlar
Finansman gruplarınızın / şirket yöneticilerinizin daha önce bir projeye başlamayı veya cep'niz için yepyeni bir etkinliği senkronize etmeyi seçtiğinizden korktunuz mu?
Bu tanıdık geliyorsa, endişelenmeyin. Yalnız değilsin! Set you back, şüphesiz, dünyanın dört bir yanındaki popüler migren geliştirme pazarlama uzmanlarının mevcut Cep'lerle yüzleşmesidir. Braze, Iterable ve CustomerİO gibi hemen hemen tüm cep'ler, bu elektronik anlaşmalar çağında fahiş maliyetli olabilecek bilgi faktörleri açısından değerlidir. Bu gibi durumlarda, müşteri etkileşim gruplarınızın genellikle reklam bütçesi planlarını her zaman uzak tutmak için proje etkinliğinde uzlaşmalar oluşturmaları gerekir.

Ancak, mevcut cihazlar neden bilgi depolama alanı açısından faturalandırılıyor?

Bu fiyat ayarının ana faktörleri arasında, sayısız müşteri genelinde milyarlarca bilgi faktörüne kadar değişen bir ürün geliştirmek için test yapılması yer alıyor. Böyle bir öğeyle, büyük olasılıkla sizi geri alan tasarımın% 80'i, sizi geri alan tasarımcıyı oluşturan, sizi geri alan ınfra, bakım ve sizi geri alan yardım, gerçek şirket değeri sunan işlevler oluşturmak yerine mevcut yelpazeyi yeniden donatmaya yatırılacaktır. birey boyunca.

Ayrıca, şirket açısından bakıldığında, daha fazla depolama alanı daha fazla değer anlamına geldiğinden, cep'lerin bilgi depolama alanı açısından faturalandırması mantıklıdır. Bununla birlikte, şirketimiz, bilgi depolama alanı açısından önemli ölçüde mevcut fiyat yönteminin pazarlama uzmanlarına makul bir yatırım getirisi sağlamadığına inanmaktadır.

Bilgi Geri Arama Sürelerinin Sınırlandırılması
Piyasadaki hemen hemen tüm önemli cep'ler, varsayılan olarak 180 günü geçmeyen bir bilgi geri arama süresi sunar. Birçok sadık müşterinin yeni başlayanlar olarak ele alınmamasını sağlamak için makul olmayan yüksek miktarda nakit ödemeniz gerektiğini düşünün. 6 Ay önce aldıkları sağlık ve zindelik paketini veya son Noel Satışlarında sizden satın aldıkları ürünleri kesinlikle aklınızda tutmak istersiniz.

Bu kısıtlama, aynı şekilde, sayısız müşteri genelinde büyük miktarda bilgi faktörünün tutulması ve rafine edilmesinde Cep'lerin kısıtlanmasına geri döndürülebilir.

Yüksek kaliteli Bilgi Eksikliği
Şu anda kullandığınız cep'lerin sundukları performansta inanılmaz derecede etkili olduğuna şüphe yok. Bununla birlikte, cep'nizde uygun öğe kullanım bilgilerine erişiminiz yoksa, tüm bunlar kesinlikle hiçbir şeye kadar değildir. Şu anda, müşteri bilgileri / durumları sitenizdeki SDK'ları veya işlemsel arka uçlarınızı kullanarak cep'lere beslenir. Ne yazık ki, bu bilgi yetersizdir ve müşterinizin 360 derecelik bir görüntüsünü içermez. Çekirdek uygulamanızın dışında, bu SDK'lar tarafından sıklıkla kaçırılan üçüncü taraf satış veya yardım cihazlarında çok sayıda önemli istemci iletişimi gerçekleşir.

Gölge bilgi depolama tesisiniz, müşterinizin ürün kullanımının kapsamlı bir görünümünü içeren tüm ürün-teknoloji yığınınızdaki tek bilgi kaynağıdır. Reklam / Geliştirme grupları son zamanlarda gölge bilgi depolarındaki müşteri bilgilerinin değerini tanımaya başladılar. Sonuç olarak, müşteri bilgilerini bilgi depolama tesislerinden cep'lerine geri senkronize etmek için etl'yi kullanıyorlar. Turn around ETL bu sorunu bir dereceye kadar yeniden eklerken, bu yöntemin dezavantajı, bu karmaşık bilgi kanallarını üretmek ve korumak için bilgi gruplarınıza istenmeyen bir güven içermesidir.

Elde Etmek için Yorucu Çalışmalar Başladı
Bir Müşteri Etkileşim cihazını gerçekten değerlendirdiğinizi ve satın aldığınızı hayal edin. Sadece maliyeti nedir? ilk projenize başlamak için zaman gerekiyor mu? Aynı şekilde, mevcut bir cihazdan diğerine geçiyorsanız, bunun maliyeti nedir? tüm projelerinizi yeni cihaza taşımak ve eskisini kullanmayı bırakmak için zaman gerekiyor mu? Son olarak, teknoloji grubunuza artırdığınız tasarımcı biletlerinin durumu hakkında soru sormaktan bıktınız mı?


Bir CEP satın alsanız bile, müşterileri hemen çekmeye başlayabileceğiniz anlamına gelmez. Projelerinizde kullanmanız gereken bireyleri / durumları / özelleştirilmiş öğeleri dahil etmek için teknoloji grubunuzdan tasarımcı zamanına ihtiyacınız olacaktır. Aşağıdaki sorun oluştuğunda budur. Çoğu zaman, bir işletmedeki teknoloji kaynaklarının sınırlı olduğu ve temel kaygılarının temel öğeyi geliştirmek olduğu durumdur.

Bu nedenle, tüm fırsatlarda, entegrasyonlarınız için artırdığınız biletler, en iyi durumda en az birkaç ay ve en korkunç durumda bir yıldan fazla bir süre için seçilmeyecektir. Muhtemelen bu süre zarfında şans giderlerinde büyük miktarda nakit harcıyorsunuz. Şu anda, bu aynı zamanda tek bir girişim değil. Cep'nizi değiştirmeyi seçtiğinizde aynı döngü çoğaltılmalıdır; bu, şirketiniz genişlediğinde nispeten tipik bir durumdur.

Mevcut Cep'lerle ilgili tüm önemli dezavantajları ve rahatsızlık faktörlerini not ettiğimizden, bunları nasıl yeniden düzeltebiliriz?

Arka Uç Olarak Bilgi Depolama tesisi
Çok daha çok yönlü, uygun fiyatlı ve dayanıklı bir CEP inşa etme hizmeti, gölge bilgi depolama tesisinize ek olarak yerel olarak geliştirmektir. Bilgi grubunuz şu anda bilgi depolama tesisiniz için tüm bireysel / durum bilgilerini değerlendirilmek üzere getirerek tüm çabayı göstermiştir. Aynı şekilde DBT gibi bir modelleme cihazı kullanarak şirketinize uygun çok önemli anlamsal tasarımlar ürettiler. Yapmanız gereken tek şey, bu tasarımlara ek olarak doğrudan canlı bölümler üretmek ve bu bölümleri kullanarak projeler / müşteri gezileri yürütmektir.

Şu anda, yakın zamanda önerilen hizmetin tüm sorunlarımızı nasıl düzelttiğini görelim.

Seni geri koyuyorum.
CEP, gölge bilgi depolama tesisinizde doğal olarak geliştirildiğinden, bireylerinizin / durumlarınızın / özelleştirilmiş nesnelerinizin bilgilerini saklamasına gerek yoktur. Bu, depoya özgü bir cep'in kurulumunu, geleneksel bir cep'ye kıyasla neredeyse% 80 oranında önemli ölçüde azaltır.
Bilgi Saklama / Geriye bakma
Bir kez daha, tüm etkinlik bilgileri bilgi depolama tesisinizde saklandığından, CEP tarafından bilgi saklama / geri arama konusunda herhangi bir kısıtlama yoktur. Bir gölge bilgi depolama tesisinde depolama alanı son derece ucuzdur ve tüm durumlarınızı istediğiniz kadar uzun süre saklayabilmeniz gerekir.
Depolama tesisinden öğe kullanım bilgilerinin erişilebilirliği
Cep'niz için bir Dönüş ETL hizmeti kullanarak bilgileri depolama tesisinden geri getirmek için bilgi gruplarına güvenmeye gerek yoktur. Bölümlerinizi üretmek için depolama tesisinde bulunan öğe kullanım bilgilerine ek olarak bölüm yüklenicisini doğrudan kullanabilirsiniz.
Başlangıçtan kurtulun
Projelerinizi yürütmek için sahip olduğunuz tüm bilgiler şu anda bilgi depolama tesisinizde bulunmaktadır. Müşterilerinize aylar yerine birkaç saat içinde itiraz etmeye başlayabilirsiniz. Aynı şekilde, gölge bilgi depolama tesisiniz tüm projeleriniz için tek bir bilgi kaynağı olduğundan, sonunda cep'yi değiştirmeyi seçerseniz, bilgileri taşımak için tasarımcının zamanını elde etme konusunda stres atmanıza gerek yoktur.
 
Üst